onsdag 13 juli 2011

Storm på näshavet!

Min näsa har runnit konstant i tre dygn fram tills idag. Och inte runnit som den borde göra, nej, vätska var röd. Trevligt.
Har känt mig handikappad och efterbliven när jag suttit med huvudet smått bakåtlutad, stel i ryggen, okapabel till att böja mig framåt, äta ordentligt, använda tandtråd.
Men idag har det varit vindstilla på näshavet.

Idag skulle jag egentligen ha varit med en nära vän till mig. Sedan åker hon, sedan stannar jag. Sedan åker jag, sedan kommer hon hem. Sedan åker hon iväg igen, sedan kommer jag hem igen. (Varför känner jag igen den här tajmingen?)

Hursomhelst fastnade hon med ett par kilos hästbajs på stallgolvet.
Så nu sitter jag här och ser stel ut (ja, är fortfarande stel p.g.a. näsblod)


Låt som får mitt huvud att resonera och vibrera som en gigantisk stämgaffel:
spotify:track:6TgduS2zI1vYZZKkAxAWlj