söndag 9 september 2012

Grafitti-safari

(innan jag börjar så tänkte jag säga att jag inte tänker ändra röran som jag postade i morse. Rätt kul att jag tyckte att "Thing is, for a while, the guy slept on the grass, and the guy sat on a bench some  metres away, so when I went from the grass, the bag was there, and when I got back, someone had stolen it." lät bra när jag skrev det.)
Banksy finns det tydligen gott om här. Än så länge har jag bara sett dessa bedårande gentlemän, men jag hoppas få se lite humanoida råttor under min vistelse.

Casette Lord (lokal konstnär) ser man verkligen överallt, på nästan samtliga sådana elskåp som ovan och nedan. Det finns en finare, men jag kunde inte hitta den  ikväll.



Denna lilla krabat dök upp lite varstans, både här...

... Och bredvid den underbara flickan (som definitivt den mest välgjorda grafittin jag sett hittills) här.


Och slutligen den här lilla krabaten igen.

Önskar jag vore en cool och fräck och ball grafittimålare.

Over & out