fredag 14 september 2012

Sjukarns, också

Jag har nu skaffat mig en gitarr. Det är en snäll gammal sak, menad för förstärkare men elektroniken är trasig. £15 kostande den, vilket gjorde mig nöjd. Pantbanker är underskattad slags mekanism, skulle man kunna tro. Om det är så vet jag dock ej.

 Något som inte är underskattat är sjukdom, så som den jag lyckats sörpla i mig. Symtom innefattar:
  Se ut som en knarkare
  Känna sig som en knarkare modell äldre
  Knarka C-vitaminer och febernedsättande.

Här kommer lite bilder, i brist på annat (vänta er mer grafitti så fort jag lokaliserat fler godbitar att publicera.):

Från Pride, uppenbarligen.  Den lilla gruppen med specialutformade ballonger sågs gunga fram och tillbaka bakom folkmassorna under hela paraden.

HOW TO: fönsterisolation

FÖRE:
 EFTER:
... WIN!


 Sjukmat. Kände mig hemma när jag stod där och stekte pannkakor med udda och buckliga stekpannor, med min trogna decilitermåttsuppsättning liggandes på bänken bredvid som en hund som väntar på husse.


Och här ligger båtar som man INTE KAN HYRA och skrattar åt mig.