söndag 25 november 2012

dagens titel förlorades i en storm.

Jag har gått och blivit medlem på ett gym precis vid stranden med syftet att kunna cykla långt och länge i sommar. De har även bastu där, vilket är ett enormt plus eftersom den enda bastun som verkar finnas i Brighton annars visade sig vara en sexbastu för homosexuella.
Jepp.
Igår glömde jag mitt paraply där, så när jag hämtade det idag så passade jag på att ta en omväg hem.

De senaste dagarna har varit grått regnkaos och vind, vilket lett till att halva England är översvämmat. Idag var det endast vindigt, så under min omväg hem så gick jag ut på en vågbrytare för att lyssna på när vågorna slipade stenarna på stranden. det var rätt mysigt, men så gjorde jag misstaget att gå längst ut på sagda vågbrytare. Det första som hände var ett en monstervåg slog emot stenväggen och kastades upp i luften. Låt oss bara säga att jag gick därifrån blötare än när jag kom dit.

Tills nästa gång, lycka till med allt, läsare.

Over & out.