torsdag 5 september 2013

Angående Katastrof

Jag har kommit fram till något som är viktigt för detta lilla hörn av cyberrymden.
För att komma fram till det här viktiga som jag skall avslöja alldeles strax, så var jag tvungen att minnas syftet med Katastrof, så som jag tänkte det från början. Då det bara var jag här och detta var mitt lilla myshörn.
Min tanke med detta arkiv var att det skulle bli den lilla platsen där jag inte behövde anpassa mina texter efter publik, skolarbete, granskning, jobbsökande osv. Jag skulle skriva det jag kände för.

Men precis som allt annat så har idéer en förmåga att förändras över tid. Så även denna. Jag började få besökare, om än bara ett par som kom in och hälsade på helt anonymt varje dag.

Jag har nu kommit fram till att jag inte njuter lika mycket av att skriva här längre, och jag tror att anledningen till denna tappade lust är att jag har börjat bry mig om dessa små besökare (som är väldigt välkomna hit, för övrigt!). Jag har satt en högre standard för vad jag kan publicera. Men nu tänkte jag ändra på det.
Med detta inlägg tänkte jag försöka gå tillbaka till att inte oroa mig.

Over & out.